Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

"Pročeřil vody"? To myslíte vážně? Viděli jsem vůbec stejný film? Podle mne spíš do filmového průmysl vstoupil takový o něco lepší Magnusek, ale to není zas tak nic těžkého překonat takového neumětela. A o nějakém oživení vůbec nemůže být řeč, spíš je to voda na mlýn těm, kdo tvrdí, že česká produkce nestojí za nic. Tak snad se alespoň autor, v případě druhého pokusu, poučí z chyb. Převedeno do bodového hodnocení je to za mne tak maximálně 3/10, budu-li shovívavý.

0 0
možnosti
Foto

Film jsem neviděla, nebudu hodnotit. Jen mě zaujalo:"...kterého překvapivě bez zbytečného komického nádechu vystřihl Jiří Lábus." Na tom není nic překvapivého.:-)

0 0
možnosti
AB

Je to tak, chybička se vloudila, omlouvám se a už by to mělo být v pořádku.

1 0
možnosti
Foto

no tak už je to lepší, ale pořád tam chybí to druhé L.

0 0
možnosti
Foto

holiwoodsky ? Asi spíš Hollywoodsky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS